sobota, 15 marca 2014

Wraz z założeniem nowego profilu na fejsiku, zaczęłam spamować fejsbunia postami, filmikami, ogłoszeniami ze stron poświęconych zwierzętom, pomocy im i schronisk. Wierzę, że takie zwykłe szerzenie informacji wśród znajomych, otwiera oczy w pewien sposób. Ludzie przynajmniej dowiadują się o czymś, o czym nie mieli pojęcia i sami zaczynają dzielić się informacjami, linkami, podpisywać petycje. Tylko tyle, póki co , zrobić mogę... W przyszłości, gdy założymy z M. dom, chciałabym prowadzić dom tymczasowy dla zwierzaków, ub, jeśli to nie wyjdzie - bo jestem pewna, że momentalnie pokochałabym każde zwierzę przekraczające próg mojego domu - udzielać się  wolontariacie, gdy będę w stanie się utrzymywać z pracy. Już teraz nie wiem, co robić... Czy iść na pomoc weterynaryjną, czy na policję dla zwierząt, choć wątpię, bym przeszła pewne...testy. Nie wiem, nie wiem,Świat stoi otworem.
Chcę im pomóc, z całego serca, jakkolwiek uczynić ich życie łatwiejszym, lepszym, szczęśliwym... Cała dziecinna nadzieja z czasów, gdy prowadziłam zeszyty o "abusing animals" od siódmego roku życia, wraca. O, no i znalazłam list z kancelarii prezydenta, moją otrzymaną odpowiedź na list jaki napisałam, w sprawie transportu zwierząt do rzeźni. Mając jakieś 9. Kocham zwierzęta.



Jestem gruba, od dziś ostra dieta. Ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia! Może być sobie 49kg, cyferki są nieważne, a i 49kg przy Twoim wzroście to cholernie mało. Ważny jest wygląd.
I wbij to sobie do głowy, głąbie.



zawsze.

EDIT:
RZUCAM PALENIE.

Te marki są testowane na zwierzętach:
Philip Morris: Marlboro, L&M, Bond Street, Philip Morris, Chesterfield, Fortune, Parliament, Sampoerna A, Lark, Morven Gold, Dji Sam Soe, Next, Optima, Red & White, Muratti, Diana, Merit, Champion, Virginia Slims, Apollo-Soyuz, Hope, Delicados, Benson & Hedges, Longbeach.
British American Tobacco: Lucky Strike, Pall Mall, MS, Vogue, Dunhill, Alfa, Bis, Brera, Colombo, Cortina, HB, Kent, Lido, MS Club, Mundial, Nazionale, Nazional, N80, Rothmans, SAX, Musical, St.Moritz, Stop, Super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz