czwartek, 17 kwietnia 2014

 Od dzisiaj zaczynam trenować z Chodakowską. XD JA



Ja już sama nie wiem, czy blond czy brąz czy czerwień. Mama kupiła mi farbe do 24'ech zmyć, naturalny blond:

Mam nadzieję, że wyjdzie ładnie i BLOND.XD  W ogóle, jeśli dojdę do takiego już prawdziwego blondu, opiszę tu swoją drogę ku temu, by ktoś wiedział, jak zrobić z ciemnego brązu blond. :)

Jutro nowy odcinek the Vampire Diaries, więc pewnie będę żałować robienia blondu, przez brąz Niny Dobrev.

Tymczasem, obudziłam się grubo po 23:00 i poćwiczyłam: Aerobiczna 6 Weidera , dzień drugi +przysiady, według:



Co raz bardziej przekonuje mnie Dieta Bezglutenowa, może to już najwyższy czas, by jej spróbować? Tak.




****























tyle pięknych blondynek, co brunetek. I odwrotnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz