niedziela, 6 kwietnia 2014

Wszechświat nie chciał, bym TAM trafiła, przynajmniej nie wczoraj.
Spakowałam się. Do torby wzięłam ciuchy na każdą pogodę i możliwość, kilka książek... Ze sobą zabrałam Zygmunta Hieronima Bogdana Von Leichgeschoenz, szczoteczkę do zębów, książkę, szczotę do włosów, czyli najbardziej potrzebne pierdoły ( zwłaszcza pluszowy konik od M. ). Zadzwoniłam do przyjaciela, czy może mnie podwieźć. Gdy stanęliśmy na parkingu, miałam wysiadać, ale On mnie zatrzymał słowami "gdzie Ci tak spieszno" i zaczął mi opowiadać różne historie. Denerwowałam się, że tak to się odbywa, byłam zdeterminowana. Ale gdyby mnie nie przetrzymał... W chwili, gdy przekraczałam bramę szpitala zadzwonił telefon. Mój M. I błagał i prosił i krzyczał, bym tego nie robiła. Że to nie fair wobec Niego - po prostu podejmuję decyzję i idę. Dałam się namówić na odwleczenie wszystkiego na kilka godzin i uprzednie spotkanie z Nim.  I tak oto się pożarliśmy, ja wsiadłam w tramwaj i miałam odjeżdżać, ale zobaczyłam Go w trakcie odjazdu i nie mogłam, po prostu musiałam wysiąść na następnym przystanku i się wrócić.. I zgodziłam się. Przynajmniej na razie... "Razem damy radę, poradzimy sobie z tym". *Tutaj przekleństwo* tak Go niesamowicie kocham! Słowa nie wyrażają tego, co czuję względem tego faceta... Tylko On potrafił zmienić podjętą i pewną przeze mnie decyzję, tylko On ma nade mną taką władzę. Byłam zdesperowana, zła, smutna, przerażona, rządziły mną czyste emocje, a On potrafił nad nimi zapanować... Dam radę sama. Z Nim. Skoro On tak mówi całując mnie w czubek głowy, to tak jest. Płakać mi się chce, tak Go strasznie kocham. ( Tylko oczywiście, jako facet , nie może wiedzieć, że AŻ TAK : D ).!!!!!!!!!!!!!



bo jak ktoś może woleć mnie, trzeźwą- małomówną, ode mnie pijanej i rozgadanej..?


"Przeciętna długość życia psa wynosi 12 lat, często jednak osiągają 15 lat, rzadziej — 16, i bardzo rzadko — 18." - trauma Miley sprawiła, że się boję... Z badań, yorkshire terrier żyje średnio 12,8 lat. Mój zaczął 15ty rok życia..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz