sobota, 26 kwietnia 2014

Po miesiącu bez, wreszcie dostałam Fluoksetynę. A jednak jest mi dziwnie, strasznie smutno... Przeraża mnie teraźniejszość, przyszłość, jak i przeszłość. Tak tęsknię za pewnymi elementami mojego dawnego życia, równocześnie boję się nadchodzącej samodzielności, począwszy od regularnych płac, po nową pracę, nowo- poznanych ludzi, przez nawet pierdoły, jak samodzielne gotowanie, po adoptowanie psa i przyszłość związku z M., studia czy technika... Dorosłość mnie przeraża, ten rok jest jakiś chory, generalnie. Hah, miałam się tak nie "rozpisywać", ale cóż... Słucham "we shall never surrender", drugiej części piosenki, tej wolnej i chce mi się płakać. Ćwiczyłam zaraz po wstaniu, a jednak , endorfiny nie ratują mojego samopoczucia... Marzę o jakimś innym życiu, bajkowym wręcz nierealnym... 




They will see. We'll fight until eternity
Come with me We'll stand and fight together
Through our strength we'll make a better day
Tomorrow we shall never surrender.

Ta, ekhem. To teraz boska Nina:
































Nina jest cudowna. Ponieważ nie jest ani skinny, ani tym lżejszym typem FIT - jest mocniej zbudowana - uda, biodra... Znacznie poprawia mi samoocenę i udowadnia mi, że nie będąc kruszyną, można być piękną kobietą i wyglądać bardzo dobrze. 
Podstawa to MIĘŚNIE.

***

"

Matthew McConaughey został bohaterem całej niemal Ameryki, gdy dwa dni temu uratował małą foczkę. Aktor pojawił się na plaży w Malibu w ostatniej chwili. Gwiazdor podczas pływania zobaczył grupkę dzieci, która uderzała patykami biedne zwierzątko. McConaughey kazał im przestać męczyć foczkę i wyjaśnił, że małe odpoczywają podczas, gdy jego matka pływa w okolicy i poluje.
Wyjaśnił im, że foczka nie jest ranna. Jedynie odpoczywała. Dzieciakom był tak głupio, że nawet nie poprosili o autograf czy zdjęcie. Matthew poczekał w odpowiedniej odległości, aż mała foka poczuje się lepiej i dołączy do matki w morzu – powiedział tabloidom świadek zdarzenia.
McConaughey był bardzo poruszony wydarzeniem i zamierza założyć fundację, która ma zadbać o foki odpoczywające w trakcie morskiej podróży u wybrzeży Kalifornii."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz